Jak nakupovat

Nábytek a doplňky, které prodáváme, jsou vždy původním výrobkem, který nese stopy opotřebení a je tak svým způsobem jedinečným originálem. Prováděné renovace mají tuto autenticitu zachovat a zároveň uvést předmět do stavu, kdy ho lze ihned komfortně používat. Zboží je tedy vždy funkční, čisté a bezpečné. V popisu zboží na webu je uvedeno, jakou renovací prošlo a z jaké doby pochází. Většina nabízených předmětů je z bývalého Československa, ale postupně se zaměřujeme i na produkty jiných zemí. Zboží zobrazované na stránkách je vždy skladem. U některých kusů lze zakázkově opravit další kus dle individuálního přání zákazníka, což je v takovém případě zmíněno v popisu daného předmětu.

Z povahy nabízeného zboží není náš web klasickým e-shopem. Předměty máme často jen v jednom kuse a každý další kus, byť od stejného výrobku, je díky svému opotřebení vždy dalším originálem, neboť se na něm určitým způsobem podepsalo autentické užívání jeho předchozími majiteli. V drobných detailech se také může lišit způsob renovace, protože se jedná o čistě ruční řemeslnou práci, která nikdy není strojově přesná.

Pořízení zboží - pokud si chcete zakoupit některý z námi nabízených produktů, stačí odeslat dotaz pomocí poptávkového formuláře přímo u detailu vámi vybraného produktu nebo nám napsat e-mail s odkazem na předmět, o který se zajímáte. Všechny potřebné informace o konečné ceně, dopravě, doručovací adrese a formě platby si následně vyměníme pomocí e-mailu či případně telefonicky. 

Platby a doručení - platby v našem obchodě přijímáme vždy předem na účet nebo v hotovosti při předání zboží (na naší adrese či při našem osobním doručení). Zboží zasíláme dle druhu a velikosti prostřednictvím České pošty či zásilkové služby. Možný je i osobní odběr na adrese našeho bydliště – viz záložka Kontakt. O možnostech dopravy vás vždy předem informujeme a dohodneme takový způsob, který vám nejlépe vyhovuje. Cena dopravy je zákazníkovi vždy sdělena před odesláním pokynu k platbě.

Reklamace - při přebírání zásilek je vždy nezbytně nutná prohlídka zboží za přítomnosti zaměstnance zásilkové služby. S ním se také zaznamenají případná poškození a sepíše se o nich zpráva. Pozdější reklamace na poškození při přepravě je již velmi složité uplatňovat. Abychom toto riziko minimalizovali, zboží pečlivě balíme do recyklovaných kartonových obalů, bublinkových a smršťovacích fólií. Na prodávané předměty poskytujeme záruku v délce jednoho roku, reklamace řešíme vždy neodkladně.